2008. február 20., szerda

KISMAMÁKNAK

Kismama fogyókúra?

Eddig azt hallottam csak, hogy kismamák sem a terhesség alatt, sem a szoptatás során nem fogyózhatnak... Na, én ezt szépen be is tartottam! Jól meg is híztam, a szülés után, a szoptatás mellet is visszakapkodtam a szüléssel ledobott 9 kilót!
Igaz, 4 hónapig még fejtem is, addig állt is a súlyom, pedig a napi 1-2 tábla csokit is simán benyomtam, a rendszeres, kiadós reggeli, ebéd, vacsora mellett.

Végül is én 10 hónap után, úgy döntöttem, nem várok én a szoptatás befejezésére, 


valamennyire kontroll alá vetem az evést, de rá is segítek egy kicsit valamivel (ez lett a Herbalife-turmix).
Szóval, én még szoptatok, bízom benne még ez így lesz egy jó darabig! S nem hogy kevesebb lett volna a tejem a testsúlykontrollal, hanem azt hiszem több, és táplálóbb!

S az sem mellékes, hogy nem vagyok annyira fáradt, pedig a gyerek éjszakánként is fölébred szopizni, kb. 2-5 alkalommal. S igazából meg sem kottyan! Bőven elég 6-7 órás alvás. Pedig alig 1 hónapja, még éjszaka min. 8 órát kellett aludnom, s ha csak lehetett, a gyerekkel is aludtam napközben, min. 1,5-2 órát, volt, hogy többet is! Amióta iszom a shake-et, azóta egyáltalán nem alszom a gyerekkel napközben, s este is még sokszor inkább nézelődöm az interneten.

2008. március 5.

Továbbra sem érzek változást a tejmennyiséget illetően, kisfiam még mindig rendületlenül szopizik (napi 6-8 alkalommal naponta). S egyre energikusabbnak érzem magam! Egyáltalán nem rendülök meg, ha csak 5 órát tudok aludni, míg a gyerek alszik, nyugodtan dolgozom itt a számítógép előtt, akár éjszaka is.

2008. április 9.


Kisfiam még mindig szopizik, néha nagyobb lendülettel, mint korábban. A napi 5-8 szopizás megmaradt nála. Éjszaka fárasztó, de bírom a strapát. Kifejezetten jól érzem magam, a korábbi csípőizületi fájdalmaim hónapok óta elmúltak. Néha, ha egész nap csak jövök-megyek, meg házimunkát végzek (szóval még csak leülni is pusztán a gyerek-etetéshez ülök le), na akkor néha érzem, hogy mostmár nehezebb menni, de különben egyáltalán nem. Korábban azt is meg kellett gondolnom, hogy most a délutáni séta alatt jobbra vagy balra indulok el, az elintézendőektől függően. Most először elintézem a dolgom jobbra, aztán kerülök és visszamegyek balra, s még sétálunk, meg gyorsan hazafelé be is vásárolunk... s ez nagyon jó érzés.
hamarosan nyitni szeretnék a weblapomon is egy külön kismama oldalt, azoknak, akik formába szeretnék hozni magukat így szülés után, valameilyen testsúlykontroll programmal.


BABÁKNAK - BABÁKRÓL

A fogyi-történetemben írtam, hogy voltam egy képzésen... ott hallottam, hogy babáknak is használnak a Herbalife termékek.
Pl.:
- az egyik anyuka 2 hetes koruktól adta a gyerekeinek (azon túl, hogy 5 hónap használat után így esett teherbe, előtte már az orvosok is lemondtak róla), s nem betegek a gyerekek soha.
- a másik anyuka 5 hónap alatt kikezelte a tej- és tojásérzékeny kisfiát
- a harmadik esetben az ekcémás kislány tüneteit 3 nap (!!) alatt, betegségét teljesen egy-két hónap alatt rendbe hozta.

Azért ez nekem szimpatikus!
- az én kisfiamnak a szájpenésze múlt el (ami az első fogakkal jött, 8 hónapos korában), s már mindent használtam, s semmitől sem múlt el. Herbalife termékektől, igen!

Nincsenek megjegyzések: